We nodigen je graag weer uit op alle Teds-locaties – op ons terras of binnen. Je vraagt ​​je misschien af ​​wat er allemaal mogelijk is bij Teds met het oog op de huidige COVID-maatregelen. Hieronder vind je de antwoorden op al je vragen. Is er iets onduidelijk? Voor overige vragen kun je ons bereiken via info@teds-place.nl!

Algemene informatie

Wanneer is Teds geopend?

Ga naar onze homepage, kies jouw stad en vind de openingstijden van je favoriete Teds restaurant.

Zijn zowel de terrassen als de restaurants geopend?
Ja! Je bent van harte welkom op onze zonnige terrassen of in onze gezellige restaurants. Bij het maken van een online reservering kun je aangeven waar je wilt zitten.
Wat gebeurd er op de terrassen bij koud of nat weer?

Al onze terrassen zijn voorzien van overkappingen of grote parasols om te schuilen voor wind of regen. Ook hebben we dekentjes, mocht het echt te koud worden. Als je op het terras zit en het weer slaat ineens om, proberen we altijd binnen een goed plekje voor je te vinden.

Welke richtlijnen en voorwaarden zijn van toepassing?

Op alle locaties houden wij ons aan de regels van de Nederlandse overheid en het RIVM. Door onze locaties te betreden, ga je akkoord met deze regels. Naast de basisregels, zoals 1,5 meter afstand en het dragen van een mondkapje binnen, zijn dit de belangrijkste regels:

– Reserveren is verplicht, maar kan ook aan de deur.
– Maximaal 4 personen aan een tafel, met uitzondering van kinderen t/m 12 jaar en grotere huishoudens
– Er vindt een gezondheidscheck en registratie plaats voordat je aan je tafel gaat zitten
– Wij vragen je zoveel mogelijk te blijven zitten. Draag een mondkapje bij het verplaatsen.
– Betaal zoveel mogelijk met een kaart of je telefoon, contactloos.

Het volledige overzicht van alle geldende voorwaarden vind je hier.

Moet ik me voor of tijdens mijn bezoek registreren?

Als je van tevoren hebt gereserveerd, hoef je je niet te registreren bij aankomst bij Teds, omdat we je contactgegevens al hebben. Indien je niet vooraf gereserveerd heeft, vragen we je naam, e-mailadres en telefoonnummer achter te laten. Deze gegevens gebruiken we nooit voor commerciële doeleinden.

Op welke manier zorgt Teds ervoor dat er niet te veel mensen in het restaurant of op het terras zijn?

Wij werken met een beperkt aantal beschikbare tafels. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je 1,5 meter afstand kunt bewaren tussen jezelf en andere gasten. Wanneer al onze beschikbare tafels bezet zijn, accepteren we geen nieuwe reserveringen of walk-ins meer. We raden aan om vooraf online een tafel te reserveren om zeker te zijn van een plekje.

Werkt Teds met een aangepast menu?

Zeker niet! We serveren nog steeds onze volledige menukaart op onze terrassen en in onze restaurants. Neem een ​​kijkje op onze menukaart, we hebben de afgelopen maanden ook nieuwe geweldige gerechten toegevoegd!

Is Teds nog beschikbaar voor afhalen of bezorgen?

Ja, zeker! Je kunt onze heerlijke brunchgerechten op onze website bestellen en afhalen in een van onze restaurants. Je kunt ook altijd gewoon langskomen en ter plekke bestellen, zowel voor coffee to go als onze gerechten. Thuis of op kantoor genieten van Teds? Onze bezorgpartners Uber Eats, Thuisbezorgd en Deliveroo bezorgen ook aan huis.

Ik heb online take away besteld. Waar kan ik het ophalen?

Wanneer je een online bestelling hebt geplaatst, kun je je bestelling ophalen bij de ingang van een van onze restaurants. Indien er op dat moment geen collega van ons aanwezig is, kun je aan de voorkant aanbellen.

Reservations

Is making a reservation obligated?

Yes, we advise you to make a reservation online so you can make sure you will have a spot. We also accept walk-ins. At the door you can check if there are any tables available and book your spot at that moment.

How can I make a reservation?

Go to our homepage, pick your city and book your table at the right bottom at ‘Reserveren’. We prefer online bookings over bookings by phone.

How many people can I make a reservation for?

You can make a reservation for a maximum of 4 people. If you’d like to make a reservation for a larger group we advise you to call the Teds restaurant of your choosing and ask us about the possibilities for your group size.

My desired date or time is not available online, how can I make a reservation?

Unfortunately that spot is not available anymore. We advise you to choose another day or time. Plus, you can also check on the day itself if a reservation is cancelled and the spot is open again.

Can I also stop by without a reservation?

We also accept walk-ins. At the door you can check if there are any tables available and book your spot at that moment.

Can I book a table for the terrace?

Yes, we accept reservations for our terraces and inside our restaurant. When making a reservation, you can choose which option you’d like.

Does Teds work with seating times?

We work with a reservation time of one hour. No worries, when we are not fully booked you can always extend your stay and enjoy your brunch longer.